Internet, zabezpečenie, požiadavky
Čo keď mi nejde v ordinácii internet?
Nič sa nedeje. Predpokladáme, že v súčasnosti máte po ruke smartfón, v ktorom je bežne dostupné internetové pripojenie. Máte možnosť zdieľať svoje internetové pripojenie prostredníctvom telefónu pomocou tzv. hotspotu. Alebo, samozrejme, môžete spustiť aplikáciu XDENT v telefóne. Existujú aj „routery“, ktoré môžu mať v sebe kartu SIM a v prípade výpadku internetu cez vášho hlavného poskytovateľa sa automaticky prepnú na internet cez kartu SIM.
Aké sú minimálne požiadavky na rýchlosť internetového pripojenia?
XDENT je navrhnutý tak, aby pohodlne fungoval aj na mobilnom pripojení 3G. Minimálne rýchlosti sú 5 Mb sťahovania a 0,5 Mb odosielania. Dnešným štandardom sú však oveľa vyššie rýchlosti – 40 Mb donwload a 4 Mb upload.
Môžem mať svoje dáta zálohované pri sebe?
Áno, kedykoľvek. Vaše údaje sú vaše údaje. V systéme XDENT máte možnosť požiadať o zálohu svojich údajov, ktorá bude po skončení k dispozícii na stiahnutie. Formát údajov je zo zákona vo formáte CSV, ktorý je čitateľný iným softvérom.
Ktoré prehliadače a operačné systémy podporujete?
XDENT možno spustiť vo všetkých moderných webových prehliadačoch (Chrome , Safari, FireFox, Internet Explorer, EDGE, Opera). Funguje aj na PC, MAC, Linuxe, tabletoch a mobilných telefónoch. Odporúčame používať najnovšie verzie uvedených prehliadačov. Všetko, čo potrebujete, je internetové pripojenie, nie je potrebné nič inštalovať.
Aké rozlíšenie obrazovky je ideálne?
Záleží na tom, z akého zariadenia pristupujete. XDENT automaticky zistí, z ktorého zariadenia sa pristupuje, a podľa toho upraví používateľské rozhranie a ovládacie prvky. V prípade PC odporúčame ideálne 24″ monitor s rozlíšením 1920×1200 (tzv. Full HD).
Je možné zamestnancom obmedziť prístup tak, aby ho mali iba z mojej ordinácie?
Áno, v nastaveniach oprávnení môžete konkrétnym prihlasovacím účtom priradiť pevnú IP adresu, z ktorej sa môžu prihlásiť.
Môžu byť zamestnancom pridelené rôzne úrovne oprávnení?
Áno, každému prihlasovaciemu účtu môžete podrobne špecifikovať ich oprávnenia a obmedzenia.
Čo keď mám viac pobočiek?
Žiadny problém, XDENT vám nedáva žiadne obmedzenia. Nezáleží na tom, koľko ordinácií vlastníte, či máte jednu alebo viac spoločností. Náš najväčší klient v krajine v súčasnosti zamestnáva viac ako 150 lekárov na viac ako 18 fyzicky oddelených miestach.
Online rezervácia
Môžu moji klienti zrušiť alebo zmeniť svoju rezerváciu?
XDENT vám zaručuje plnú moc nad zásadami zrušenia. Môžete napríklad nastaviť najneskorší čas, kedy môžu klienti zrušiť alebo zmeniť svoju online rezerváciu (napríklad najneskôr 24 hodín pred uskutočnením rezervácie). O všetkých zmenách budete automaticky informovaní.
Budem môcť aj naďalej pridávať rezervácie klientov do kalendára, keď mi zavolajú?
Určite. Máte úplnú kontrolu nad kalendárom a pridávanie nových rezervácií je rýchle a jednoduché. Do kalendára XDENT môžete pridať aj svoje osobné voľno, označiť hodiny, keď nie ste k dispozícii, alebo vytvoriť opakujúce sa rezervácie.
Môžem ručne prijať alebo odmietnuť rezervácie?
Áno. Rezervácie je možné prijať alebo odmietnuť manuálne. Pre vaše pohodlie je k dispozícii funkcia automatického prijímania všetkých prichádzajúcich rezervácií.
Ako zistím, či si môj klient naplánoval rezerváciu?
Vy a vaši zamestnanci dostanete e-mailové upozornenie na všetky nové rezervácie, zrušenia alebo zmeny. Okrem toho budú všetky nové online rezervácie viditeľné v prehľade.
Potrebujem na používanie XDENT webovú stránku?
Nie. Váš účet XDENT zahŕňa prispôsobiteľnú webovú stránku so špeciálnou webovou adresou podľa vášho výberu. Okrem toho je táto stránka optimalizovaná na vyhľadávanie v službe Google alebo iných vyhľadávačoch. Ak máte vlastnú webovú stránku, môžete na ňu jednoducho pridať tlačidlo „Rezervácia“.
Mám stránku na Facebooku, môžem ju používať na prijímanie online rezervácií?
Áno. Jedným kliknutím pridáte kartu rezervácie na svoju stránku na Facebooku. Klienti si môžu rezervovať aj online prostredníctvom vašej stránky na Facebooku.
Môžu sa online rezervovať len vybraní klienti?
Áno, môžete. Môžete napríklad vypnúť online rezervácie pre všetkých klientov a aktivovať ich len pre vybraných klientov.
Dá sa rezervačný formulár prispôsobiť našim potrebám?
Áno, rezervačný formulár môžete nastaviť podľa svojich predstáv. Môžete použiť prednastavené prvky, ktoré chcete o svojich klientoch vedieť (napr. adresu alebo miesto, kde sa o vás dozvedeli atď.), alebo si tieto prvky môžete vytvoriť sami jednoduchým kliknutím.
Čo ak si chcú u mňa objednať cudzinci?
XDENT je v súčasnosti plne lokalizovaný do šiestich jazykov. Klienti môžu počas online objednávania prepnúť na inú lokalizáciu a všetko sa okamžite preloží.
Komunikácia s klientmi
Sú SMS spoplatnené alebo zahrnuté v mesačnom pláne?
SMS sa účtujú oddelene podľa počtu odoslaných SMS za mesiac. Viac informácií nájdete v našom cenníku.
Môže XDENT odosielať aj e-maily?
Áno, môžete si vybrať, či chcete poslať SMS alebo e-mail. Môžete si tiež vybrať, s akým časovým predstihom chcete správu odoslať. Samozrejme, môžete si definovať šablóny E-mail s SMS.
Môže klient odpovedať na SMS?
Áno, a ak sa tak stane, v systéme XDENT sa okamžite zobrazí textová správa s odpoveďou. Kliknutím je možné prejsť na detail klienta alebo na rezerváciu, pre ktorú bola odpoveď SMS odoslaná. SMS odpoveď je možné použiť aj pre tzv. potvrdzovací režim, keď od klienta požadujete SMS potvrdenie termínu.
Ďalšie funkcie XDENT
Môžu sa zdravotná dokumentácia uchovávať elektronicky vrátane elektronických podpisov?
Áno, je možné viesť zdravotnú dokumentáciu výlučne elektronicky s elektronickým podpisom. Zabezpečíme aj bezpečnosť údajov v súlade so zákonom.
Je možné vytvoriť liečebné plány?
Áno, rýchlo a jednoducho. V nastaveniach si môžete vybrať z niekoľkých preddefinovaných šablón, prispôsobiť si vlastný vzhľad a pomocou sprievodcu už môžete zostaviť plán liečby podľa svojich potrieb.
Ako je to s prepojkami RVG?
XDENT v súčasnosti podporuje viac ako 30 dodávateľov softvéru RVG. Priamo zo softvéru XDENT môžete jedným kliknutím zobraziť dokumentáciu klienta RVG. Výrobcovia RVG nás pravidelne kontaktujú so svojimi novými produktmi, takže zoznam podporovaných RVG sa neustále rozširuje.
Je možné k zdravotnej karte pripojiť naskenované dokumenty, videá a iné médiá?
Áno, XDENT má modul „Galéria“, do ktorého môžete nahrať akýkoľvek súbor potiahnutím myšou alebo kliknutím. Tieto súbory môžete pomenovať a tiež ich ľubovoľne „označiť“. Tieto značky potom môžete jednoducho filtrovať a vyhľadávať.
Je XDENT certifikovaný Národným centrom zdravotníckych informácií?
Áno. Sme hrdí na to, že XDENT je certifikovaný Národným centrom pre zdravotnícke informácie. Táto prestížna certifikácia potvrdzuje náš záväzok dodržiavať najvyššie štandardy bezpečnosti, kvality a interoperability v zdravotníctve.
Dá sa XDENT pripojiť k FiskalPRO?
Áno, XDENT je plne kompatibilný s FiskalPRO.